KITH od Adidasa, Nikea stvara još veće face

Održana je KITH prezentacija na njujorškoj sedmici mode, jednom od najprestižnijih modnih događanja u svijetu.
lebron-vijest

Održana je KITHova modne prezentacija na njujorškoj sedmici mode, jednom od najprestižnijih modnih događanja u svijetu. Inače ne pazimo previše na modni svijet jer ga smatramo često ispraznim i postavljenim na način da nove stvari istiskuju stare, ali KITH je potpuno druga priča.

Sportski komadi ne idu nigdje – samo pitaj Air Jordan koji zarađuje milijune na patikama izdanim u osamdesetima i devedesetima. KITH-ov modni show nas je oduševio jer su predstavili sve što želimo nositi – windbreakerice, sportske jakne, patike, fantastične sweatshirte, kapute koji nisu iz Matrixa – sve što današnji klinci vole, ali opet bez pokoravanja trendovima već postavljajući trendove.

Zato i volimo Kith.

KITH je brand Ronnieja Fiega, kralja patika i čovjeka koji je svojim jedinstvenim pristupom prepravljanju patika oživio Asics u streetwear svijetu, ulogu patika u garderobi odraslog muškarca, a sada je i osvojio čitav streetwear svijet sa svakim zamislivim komadom garderobe. Ne rade svaki komad odjeće solo, ključ KITH-a je saradnja s facama kao što su Nike, Adidas, ali i Coca Cola i brojni drugi, a Ronnie Fieg je toliki kralj u čitavom jednom segmentu tržišta da svi žele sarađivati s njim

Na samom događaju, pistom je u ulozi manekena prošetao i LeBron James koji je predstavio svoje nove tenisice LeBron 15 “na cvjetiće”, nastale u suradnji s Ronniejem, a manekensku ulogu je odradio i Scottie Pippen, NBA legenda, čiji je model Najki KITH također rekreirao.

Sam show su posjetile najveće face kao što su Tommy Hilfiger (koji je i sam puno dužan hip hop kulturi), Virgil Ablog, Carmelo Anthony, Russell Westbrook, Swizz Beatz, John Elliot, Jerry Lorenzo i brojni drugi…

Preuzeto sa idesh.net

0