Bella Hadid u novoj KITH x Versaće kampanji

Desilo se ono što nikako nismo očekivali! Slavni Medusa logo je po prvi put u istoriji svog postojanja redizajniran.
bela-hadid-kith

Desilo se ono što nikako nismo očekivali: slavni Medusa logo je po prvi put u istoriji svog postojanja redizajniran.

Ako se sjećate, prošlog septembra, Kith brend je održao teatralnu modnu reviju Kith Park, gde su otkrili svoju predstojuću saradnju sa Versaće brendom. Ta najava je zapravo obeležila prvu njihovu saradnju sa velikom modnom kućom ikada, a poput oluje je osvojila čitav internet. 

Kolekcija koja je predstavljena, nastala je kao dizajn Kith brenda, sadrži više od 100 komada garderobe za žene i muškarce, aksesoare i obuću, pri čemu je svaki od njih proizveden u Italiji, od strane stručnog Versaće tima. Pored toga, kao što smo već rekli, ikonski logo Medusa koji je obeležje Versaće brenda, po prvi put u istoriji svog postojanja je rezidajniran, a dobio je Kith logo preko očiju. 

Od 15.februara, ova kolekcija će biti dostupna za kupovinu, a kako bi obeležili taj povod, dva brenda su se još jednom udržila, kako bi kreirali kampanju u kojoj glavnu ulogu igra glavna Versaće muza, Bella Hadid. 

Kao što možemo videti na njoj, Kith x Versaće kolekcija predstavlja čudan miks logomanije i grčko-baroknih dezena koji pokrivaju perjane jakne, trenerke, svilene bluze, biciklističke i drugo. Predstavljena je i osvežena verzija Versaće patika iz devedesetih, Versaće Amico Trainer, koje su dobile unapređenu siluetu i dizajnerske varijacije. Za dame, ova kolekcija nudi čizme sa potpeticama i mule koje su ukrašene zlatnim detaljima. 

Pogledajte galeriju:

2